Taaruf

My photo
Az-Zaqaziq, Ash-sharqiah, Egypt
منيساسزوىن محمدشوكري عبدالله

Thursday, August 4, 2011

im home

actually dah lama aku smpai d rumah..what i want to tell is whats going on since im home!!hee~

its bout my sleep routine..still lagi jet lag??nope!i dun think so!

aku rasa aku sudah mengalami pnyakit kuat tidur?pnyakit ka?bgi aku its normal..memang aku jenis kuat tidur..haha..congrats win!yeah!im back to normal..tulis entri nie pun baru woke up...dri tidur lena yg pnjang..igt mo tunggu sahur sekali..tpi mak aii..mata nie mcm kuyu balik..nsib teringat ada form dri department of health kna isi..law x..memang sahur lah bru bgun(")(^^)(")

 nie rasanya mau balas dendam setelah 2 bulan exams d mesir i got insomnialah..hypertensionlah..i can't sleep well..rekod teruk:3 hari tidur cuma 9 jam...owhhh no!!!suffering jugaklah..headache..mna sakit mata lgi..pdn muka!!siapa suruh x jga kesihatan!nama ja bkal doktor!T.T

tpi tulah..experience teaches me a lot..insya Allah..x mau ulang perkara yg sama...boleh adapt sdh dgn environment exams org arab nie..n insya Allah boleh dpt lebih tinggi dri result thun prtama..aminn^^

tapi ada lgi satu benda yg paling aku x suka..adeiii...kena jugak ambil supplement d Malaysia yg granny bagi..sebab aku kurang drh..kesiannya:(..mna xnya..cukup2 lah lebih kurang 10 jenis tablets aku ambik msa aku kena hypotension dulu..tpi x pa lah for my own good jugak kan..

tpi sakit d Mesir...cuma kwn2 yg tgk kan..d sini i got my dady mumy and aunty..hukhuk..owhhh..terbyg saat2 sakit d Mesir dulu...cuma skype ubatnya...T.T..ok mcm x mau balik Mesir ja..haha,,adeiii win berdikari lah skit...^^

mcm pnjang pulak entri aku nie..byk membebel kali aa..hahaha..anyway..hepy ramdhan to all of u~bykkan amal ibadah ya~puasa2 nie selera tidur memang naik..memandangkan mkn minum pun x bleh..so berpadah lah ya (nasihat nie especially untk aku..heee)

slmat bersahur org d Mlysia..and selamat berbuka org d Mesir...^____^

 

No comments:

Post a Comment