Taaruf

My photo
Az-Zaqaziq, Ash-sharqiah, Egypt
منيساسزوىن محمدشوكري عبدالله

Thursday, August 4, 2011

akan ku rindu

mesti akan aku rindu saat pagi d malaysia...hirup udara segar..mnghayati permandangan indah..byk pokok2 hijau..wahh..subahanallah...nyaman aku rasa..wee~

pagi aku d egypt hnya..dlm bilik??bilik?of coz lah..mau bukak tingkap..adeii mak aii..maunya pak cik n mak cik arab tgk bilik aku..terkejut dorg d saat mnanti roti...lgipun rumah aku got no balkoni..aiiyaa...nda pa2..pndai2 cri fresh air ya..^^

law alarm aku bgun d malaysia..adalah dady tersyg...muahhh2..tq2 dad!....kalau d mesir..of coz..pk cik n mk cik arab yg sibuk menunggu roti2 dorg...mna xnya..bercerita pun mcm bergaduh..kencang bus..x palah..dah memahami stail org arab nie cmna..

aiikk..?npa..mcm aku tetiba rindu egypt..rindu bilik..hukhuk!terkenang-kenang brg yg terpksa d tggalkan buat smentara waktu..hrp2 ok2 ja lah..

tpi apa2 pun..aku seriously akan menghargai  hari2 aku d malaysia and of coz bulan ramadhan..apalagi bersama keluarga..kumpul energy byk2..cuti sehabisnya..untuk bwa tahun kedua..lebih tough nmpaknya..mcm x percaya dah naik tahun dua...semoga dipermudahkan^^

p/s:hepy fasting !!^___^



 

1 comment: