Taaruf

My photo
Az-Zaqaziq, Ash-sharqiah, Egypt
منيساسزوىن محمدشوكري عبدالله

Thursday, January 27, 2011

yes!!!winter break!!!

akhirnya...aku cuti..walaupun hanya 2 minggu..tapi sgt bermakna di hati ini...^__^
cuti..cuti jugak tp...midterm exam menanti slepas winter break..~~means..kena bukak buku jugak...
at least oklah..x lalai msa cuti 2 minggu nie...dlm perancangan,aku rancang hndak ke Alexandria dan ke Cairo...jalan-jalan..makan angin..makan asap..hehehe...

hrp smuanya berjaln dgn lancar memandangkan berlakunya rusuhan disekitar mesir...yg aku pun x berapa sure kerana apa...(xda tv bah di rumah sewaku..T.T..kalau adapun..x juga aku fhm..bhsa arab ja..hehe)...aku dgr nie pun ada org smpaikan...hmm..hrp2 semua dipermudahkan olehNya..aminnnn...

p/s:kepada semua pelajar Malaysia yg berada di Mesir..hepy oliday...^___^

 

No comments:

Post a Comment