Taaruf

My photo
Az-Zaqaziq, Ash-sharqiah, Egypt
منيساسزوىن محمدشوكري عبدالله

Monday, May 30, 2011

demam anatomy khalas=__=


syukur kehadrat ilahi kerana masih bernafas dan masih ada kesempatan untuk berperang di sini..walaupun ada sedikit "kecederaan"..namun tetap aku gagahkan menghunus senjata..chewahhh..

yup..exam anatomy bagi kesan yg dalam dgn hidup aku..apa yg aku boleh simpulkan di sini..semua berlaku dgn izinNya..

sehari sebelum paper written,aku mengalami tachycardia(increase heart rate)huh..ya aku dpat rasa..huh..sesungguhnya aku byk fikir!!!

even masa tersadung pun keluar ayat2 anatomy(kira melatahlah.. =__=)ish3X

owhh tidak..sudah 2 hari aku mengalami insomnia..~kalau stay up x pa jugak..ini langsung x boleh buat apa2..cuma taw sakit mata dan kepala~


owhh..masa itu..aku cuma berserah..dan mungkin ada hikmah di sebalik semua ini...

alhamdulillah..dapat juga berperang~~walaupun dgn kepala dan mata yg berat~~

selepas ini..hnya tawakal..slh satu kunci kejayaan~^__^

wish me luck k!!
 

No comments:

Post a Comment