Taaruf

My photo
Az-Zaqaziq, Ash-sharqiah, Egypt
منيساسزوىن محمدشوكري عبدالله

Wednesday, April 13, 2011

soalan bocor=LE 1000???

soalan exam??bukannya aku mau post soalan yg akan ditanya dlm exam..tapi ni ha..orang arab nie sibuk2 offer ngan kami..adeiii...

ceritanya bermula....
burung2 pun berkicauan(ala2 usop wilcha),sedang aku dan rakan2 makan burger d kuliah,lalu arab nie(lelaki..ensem jugaklah)..then terus membebel ntah pa...aku terkejut!!!kalau suara tu tadi kecil x pa..nie satu u bleh dgr..dan paling sandi dia cakap ngan aku..dia fokus dgn aku!!knpa aku!!


mak aiiii...mcm tak terkunyah burger d dlm mulut aku..aku salahkah??punya main takut bergegar sdh aku dn kwn2..

at last..pndai juga arab tu speaking..

how old are u????dgn suaranya yg besar mcm guna pembesar suara..

kami jadi perhatian hampir semua org d situ..especially pelajar Malaysia..

aku blur..totally!!=_____=

sanah kem?(tahun berapa).dia tanya lagi...

aku masih blur dan ketakutan.sampai umur aku pun aku x igt..T.T..lama juga aq jawab..

18.sanah ula(tahun satu).aku jawab ragu2.

i give u the questions of anatomy and physiology and u give me LE 1000..(lebih kurang begitulah dia ckp..sdhlah ckp x pndai berhenti)..

aku blur lagi..then kawan aku ckap.NO!

then dia pun dgn senyumannya..meshi2..thank u~

adeiiiiii!!!!baru aku tahu rupanya dia mau jual soalan bocor..alahai..mcmlah kami percaya bulat2 dgn solan bocor tu..

p/s:kami ingin berjaya dgn hasil usaha kami sendiri!!

 

No comments:

Post a Comment