Taaruf

My photo
Az-Zaqaziq, Ash-sharqiah, Egypt
منيساسزوىن محمدشوكري عبدالله

Thursday, March 24, 2011

cerita Zagaziq


still winter di Mesir~

alhamdulillah..telah selamat menjejakkan kaki di bumi zagaziq~

penat..membersihkan rumah...apa xnya kami meninggalkan rumah itu dalam keadaan darurat dan tidak sngka pun akan meninggalkannya dalam masa sebulan lebih..wow...hnya itu yg aku boleh ungkapkan..

just say hye kpda anak2 lipas...dan apabila membuka periuk nasi...begitu unik gabungan warna di dalamnya..
hot pink+grey+dark blue+black..=_____=

byk juga perubahan yg berlaku di Zagaziq nie~yg paling best 2..ada kedai baru dekat rumah..baru ja abis memborong tadi~haha..banyak kedai baru bukak..apalagi aku yg kaki masuk keluar kedai..so memang aku perasaan..

smpai ja Zagaziq~keesokkan arinya terus melepaskan keinginan yg menggunung untuk makan crip~apa yg x best..naik satu genih..aiiiyaaa..

beza p kuliah antara yg dulu ngan yg sekarang...dulu ada sekuriti2 yg jaga.,.sekarang nie plus lagi askar2..wah...siap bawak senapang...keluar kuliah ja dah nmpak..beberapa abg askar jalan2..aku rasa aku masih dalam dunia penjajahan..=___=

walau apa2 pun..study mesti diteruskan..!!...~azam baru semngat baru..fighting!!

dan bersambunglah kisah aku sebagai budak medik di Zagaziq..

miss them so badly~


p/s:baru ja aku transit di Dubai sudah home sick..mcm first time pulak aku p Egypt~i miss my family..T___T
                                                            

No comments:

Post a Comment