Taaruf

My photo
Az-Zaqaziq, Ash-sharqiah, Egypt
منيساسزوىن محمدشوكري عبدالله

Wednesday, March 2, 2011

ditemuramah..=___=

zzzzzzzzzzzzz..sedap2 aku tido..then bapa dtg..

bapa:win..siap2lah kau nak..then kita p jumpa sarjan 2..

aku:(masih mamai)..aaaa???bah...(dgn malas aku bergerak)

******
aku dan bapaku menunggu sarjan itu di restoran miliknya..selang beberapa minit,dia pun muncul dengan kertas2 di tgn..

aku:(dalam hati)uitt...siap bawa kertas lagi..matilah..

*****

sesi pertama..
mengisi borang maklumat diri..dan adalah juga soalan..

sesi kedua bermula...
aku ditemuramah..sarjan tu tnya aku jawab..

pa yg aku kesiankan di sini..terkejar-kejar tgan srjan tu mencatat apa yg aku cakap..

so sebagai insan yg baik hati(kebenaran..hehe..^__^),aku pun kasi slow speed suara aku..then aku ikut rentak tngan srjan tu menulis..

tapi sekilas pndang apa yg dia tulis,dari hati aku yg jujur..sejujurnya..^__^..aku x fhm pun apa yg dia tulis..adeiii...=___=

*******
kemudian,datang mami aku dan rakannya..join kami sekali..pa lagi kalau org2 dewasa berkumpul..politik..cerita itu dan ini...aku cuma mendiamkan diri smbil menghirup coke free~haha

tujuan srjan tu buat temuramah nie,untuk mengumpul mklumat berkaitan hal di Mesir berdasarkan pengalaman peljar itu sendiri..then kalau boleh untuk student yg berada di luar negara nie agar x menentang kerajaan stu hari nnti..alahai!..sesungguhnya aku malas membicarakan soal politik sebelum smpai waktunya..heheee~peaceee!

No comments:

Post a Comment