Taaruf

My photo
Az-Zaqaziq, Ash-sharqiah, Egypt
منيساسزوىن محمدشوكري عبدالله

Monday, February 21, 2011

Tiba-tiba aku rindu KSP~


ntah angin mana yg mengusik aku..angin dari Negeri Sembilan kali aaa...hehe..mana xnya..aku dibuai rasa rindu untuk bergelar wirawati KSP..buat yg tak taw ataupun lupa..KSP stands for KEM SERI PERKASA,Mantin,N9...

aku mrupakan kompeni Alpha!!GO ALPHA!ALPHA BOLEH!
miss my company~~bg yg kompeni Alpha yg x da dlm gmbr..sori ea~hnya upload koleksi yg ada~

muka kepenatan.. belum smpai pun separuh perjalanan...

byk yg boleh dipelajari dari PLKN nie..masuk hutan,keluar hutan,tembak2 guna m16,berkayak,berakit,kawad kaki..dan macam2 lagi~~dan semuanya pun bawa manfaat~

 ingat lagi aku...reaksiku ketika dapat PLKN..
Alamak..matilah!!!!

setelah keluar dari PLKN..
 sedih sebab terpaksa tinggalkan kem,cigu2 dan kawan2..


antara benda yg paling syiok aku belajar dlm PLKN ialah persahabatan~

persahabatan tetap kekal walau Laut China Selatan memisahkan kita..peace..!


and thanks untuk cigu2(jurulatih) di PLKN yg sentiasa mengajar kami~

 jasa kamu tetap kami kenang!!

p/s:masa x boleh diputar semula..hnya kenangan menjadi ingatan..heeee~sesungguhnya aku merindui PLKN..sdh hmpir beberapa tahun berlalu..PLKN tetap diingatan~

No comments:

Post a Comment