Taaruf

My photo
Az-Zaqaziq, Ash-sharqiah, Egypt
منيساسزوىن محمدشوكري عبدالله

Thursday, December 16, 2010

thanks to them~~~~

sedang aku duduk membaca buku di surau,aku perasan betul 2 pempuan arab nie tgok aku..
aku berkata dalam hati.."ok..kenapa dorg tgok2 aku nie??dorg mau duduk sebelah aku kali aaa...agaknyalah.."
aku hanya tersenyum..dorg nie pun senyum2 jugaklah..
akhirnya mereka bangun dan terus pergi dekat aku..jeng2..
rupa-rupanya dorg mau bagi aku Al-Quran..aku terkejut!!!!igatkan dorg suruh aku letak balik 2 Al-Quran..so aku ambil ja la..dgn muka blur..then aku ckaplah syukran..masa 2 da agak dorg mcam seriously mau bagi(mcm masih blur2)..then dorg pun pergi..at last,aku terpaku ada nota di atas Al-Quran 2..

"In the name of Allah....

I want to give you The Holy Al-Quran translated into English..When you are not need it,give it to anyone need it.
Best wishes"

SUBAHANALLAH!!!!aku terpaku sekejap..then aku pun berlari mendapatkan 2 org pempuan arab 2..tnya nma dorg..then berkali-kali ckap syukran..aku terharu!!!for da first time in my life,org yg aku x kenal...menghadiahkan aku sebuah Al-Quran...~~~SUBAHANALLAH!!