Taaruf

My photo
Az-Zaqaziq, Ash-sharqiah, Egypt
منيساسزوىن محمدشوكري عبدالله

Tuesday, September 20, 2011

kembali ke perantauan


TIDAK!!!..cepatnya masa berlalu....esok aku akan memulakan perjlnan aku ke bumi anbiya..

apa yg aku rasa???sedihlah... :(

sebabnya aku akan meninggalkan:

-family aku
-rumah aku
-masakan malaysia yg sedap2..
-KUTEK(teddy bear aku a.k.a bantal peluk)

tapi mau tak mau..aku kena packing juga...


ni belum termasuk makanan..

eg:batang buruk,sos cili,sos tiram,mkanan dlm tin,serai,halia dan yang paling penting ialah smbal tumis!!yeah!

of coz law pergi luar negara..mesti bahan makanan yang utama..sebabnya makanan kat negara jiran memang banyak tak sama dgn negara kita..so sad to me :(

dah adat menimba ilmu di negara orang..kena sabar...alhamdulillah kini tinggal berbaki 5 tahun untuk aku menimba ilmu d bumi Zagazig..

p/s :kepada yang bakal2 pergi Mesir tu..make sure bahan makanan di utamakan..jangan sampai sana nanti kempunan..heee~nasihat x berbayar~

No comments:

Post a Comment