Taaruf

My photo
Az-Zaqaziq, Ash-sharqiah, Egypt
منيساسزوىن محمدشوكري عبدالله

Friday, September 9, 2011

bila si bapa mula berbicara

kisah aku..

bapa aku mula berbicara..

bapa : x sangka cepat betul masa berlalukan...sudah abis tahun pertama pengajianmu..
aku : ya..memang x sedar..tahun depan dah masuk tahun ke-3..x lma masuk clinical(mengiakan kata2 bapa)
bapa : x sngka ko akan berada d negara org selama 6 thun lebih...x tinggal sma2 ngan bapa

bapa sambung lagi...

bapa :pas HO ko kahwin nnti..tinggal ngan org lain lgi..x tinggal sama2 bapa...jauh dri bapa

aku : terkelu lidah.. =__=

bapa cuba mengira saat2 waktu aku bersama dia...

aku tahu bapa x begitu mengizinkan pemergianku ke mesir..tpi d sebabkan cita2 dan masa depan aku..bapa tidak terlalu mengikut perasaan..nasib ada mama untk kuatkan semngat..

apa2 pun untk syg bapa...ankmu ini buat semua demi bapa juga,mama dan adik-beradik yg lain...

chill bapa!x mau sedih2...

p/s:sayangi kedua org tua anda,walaupun  d mana anda berada...x kira setinggi mana pencapaian anda,ibu bapa adalah salah satu penyebab pencapaian itu..^__^

No comments:

Post a Comment