Taaruf

My photo
Az-Zaqaziq, Ash-sharqiah, Egypt
منيساسزوىن محمدشوكري عبدالله

Monday, May 9, 2011

ntah angin apa..

ntah angin apa yg sapa aku mlm nie..huh..angin malas???owhh tdak..esok sudah mau test,,,buku Histology ku renung dgn sedalam hatiku..andai aku bisa meletakkan semua isi2 buku ini ke dalam otakku sepantas kilat..hmm....=____=



lusa final exam..wow..mcm x percaya..aku selangkah lagi ke medan perang.,..sjnta hmpir cukup..tapi mslahnya snjata paling cnggih dn mntap belum tersedia..T.T

apa yg mampu aku lakukan ketika ini..hnya berusaha semampu yg boleh..selebihnya serahkan kpdaNya..aku tahu dia tahu usaha aku..dan org selalu ckp.."Allah sentiasa bersama org yg berusaha".. :) so..kita mesti berusaha!!gambatte kudasai!!

igt pesanan mama baru2 nie.."ibu sentiasa doakan wiwin,yakin dgn diri sendiri..u memang boleh dan ibu yakin"...owhhh..knpa mama boleh yakin..sdgkan aku sendiri x yakin..beginilah hati seorg ibu..sntiasa kuat untuk anaknya.. :(

apa2 pun..segalanya sudah di depan...x boleh pndang kebelakang..aku antara org yg terpilih untuk mengharungi peperangan ini..usaha selagi mampu..chayok2!!!..=____=

p/s:Usaha+doa+tawakal=kejayaan..insya Allah..Slm imtihan~~~

2 comments:

  1. win, ada senjata lebih ka??
    x cukup ak pnya tau, pinjam2 dulu bha..

    ReplyDelete
  2. hahaha..ada..nnti aq bgi ko..ada sudah bom nuklearku nie.. :)

    ReplyDelete