Taaruf

My photo
Az-Zaqaziq, Ash-sharqiah, Egypt
منيساسزوىن محمدشوكري عبدالله

Sunday, March 6, 2011

meluangkan masa bersama Kutek

Kutek???pelik semacam ja...haha..Kutek tu nama teddy bear aku..aku???mcm x percaya aku ada teddy bear..actually granny yg belikan..2 pun dah lama dah..nielah satu2 teddy yg aku ada..Kutek??jelek sgt ka nma 2?..bagi aku nama tu kiut..ugly but interesting~heee~

masa masuk MRSM,bapa aku yg beria-ria yg bawa c Kutek nie..ikut aku sekali masuk asrama..so 2 tahun jugaklah dia menjadi pendamping aku di MRSM..

tapi malangnya nasib c Kutek nie,aku x bawa dia p Mesir..so aku luangkanlah sedikit waktu aku nie dgn dia..
jom layan gmbar2 Kutek~~









pesanan Kutek:Vote for me!!

2 comments:

  1. klo die ade perasaan, mybe die sndri pown xnk d perlakukan spt itu...
    :P

    ReplyDelete
  2. haha..mungkin ya mgkin x..
    sebab x taw pun apa perasaan dia..heee~

    ReplyDelete