Taaruf

My photo
Az-Zaqaziq, Ash-sharqiah, Egypt
منيساسزوىن محمدشوكري عبدالله

Saturday, February 12, 2011

terima kasih MRSM Tawau


11.02.2011,ustaz Syukri telah menjemput aku dan rakan-rakan yg lain dari Mesir untuk memberi ceramah berkenanan Mesir dan juga rusuhan yg berlaku di Mesir kepada adik-adik junior ketika usrah berlangsung di surau..ceramah nie hnya dihadiri oleh pelajar muslimah tingkatan 1,2 dan 4..

memandangkan aku dan shakila saja yg mendiami bumi Tawau,jadi kami wakillah untuk kawan-kawan kami yg lain..lagipun kami bercadang untuk kumpulkan semua pelajar ex-students MRSM Tawau yg belajar di luar negara untuk membuat satu program khas untuk junior-junior MRSM Tawau..itu pun kalau dpat dikumpulkan semua pada lain masa..

kami dijemput pun baru beberapa hari yg lalu,so x da preparation sgt..so spontan ja lah..x sempat jemput rakan-rakan yg lain disebabkan faktor tmpat tinggal...lagipun nie x melibatkan semua pelajar tingkatan..so kecil-kecilan ja..alhamdulillah..tersampailah jugak apa yg kami mau cakap..junior-junior nie nmpaknya berminatlah jugak dgn Mesir..mcm-mcm dorg tnya..


wajah-wajah baru MRSM Tawau

first batch MRSM Tawau


aku dengan penuh aksi bercerita...^___^..shakila pun apa kurangnya..

khusyuk ka dorg dgr nie???...^____^

 nah....hakikat kalau aku sudah bercakap..byk gunakan body language..hehe~

kenangan bersama first batch MRSM Tawau

akhir sekali,kami mengucapkan ribuan terima kasih kepada MRSM Tawau kerana sudi menjemput kami yg x seberapa nie...^___^ and thanks untuk saguhati..sgt dihargai!!

p/s:MRSM Tawau dihatiku...dulu,kini dan selamanya...(jiwang2...hehe)..



1 comment:

  1. comey2..rindu rakan2 lame kt mrsm tawau..da 2 thn meninggalkan mktab tu..kak wewen doakan saya dapat sambng pengajian jdi doktor!! kirim salam kt wana..faiqahnor

    ReplyDelete