Taaruf

My photo
Az-Zaqaziq, Ash-sharqiah, Egypt
منيساسزوىن محمدشوكري عبدالله

Thursday, February 17, 2011

Must see~Secret Garden


wah..finally abis juga drama korea nie..nie antara yg paling bestlah yg pernah aku tgok..actually,aku nie x jugaklah melayan drama2 korea nie...

tapi memandangkan berlakunya rusuhan di Mesir dan kami yg berada di Zagaziq diminta berkumpul di rumah Sabah Kaherah..well,syaah(rumah) kami di sna..rata2 minat korea..so x da benda yg mau dibuat copy ja lah movie2..drama2..yg ada dlm hard disk..

then.sementara menunggu tarikh flight untuk balik ke Malaysia,ada satu member nie mengajak tengok..mula2 tgk ok ja lah..not bad lah!..^___^..then ntah sampai episod berapa..6 rasanya..gantung..!!aku balik Malaysia..

sampailah beberapa hari yg lalu,sedang keboringan di rumah sendiri,aku smbung balik cerita 2..wah..makin lama makin best..yg bestnya cerita nie..ada magik2..lucu pun ada..interestinglah..and the most important..romantik!!!!smpai menghayal aku..^___^

cerita nie happy ending..!!!sgt2 best....rugi x tgk!^___^

romantiknya...=____^

barisan pelakon Secret Garden

p/s:Secret Garden berjaya memikat hatiku!!hehe~

1 comment: