Taaruf

My photo
Az-Zaqaziq, Ash-sharqiah, Egypt
منيساسزوىن محمدشوكري عبدالله

Saturday, December 18, 2010

I miss my dad~~~T.T





Semalam..aku temankan housemate aku p Salam untuk ke kelas AQ(Akademi Al-Quran)..selepas selesai belajar tajwid..akak bel(akak yg mengajar dkelas 2)...dia buat sedikit renungan pasal insan yang bergelar BAPA..dia selitkan satu cerita yg sgt menyentuh perasaan..memandangkan aku rapat dengan bapa..terkeluarlah juga air mataku..T.T..betapa aku merinduinya..


Pulang ja dri Salam,aku sms bapa..yg tengah syok bercuti di resort sahabat..rasanya..aku pun x berapa sure..whatever la kan..hehe..msa 2 awal pagi di Mlysia..

***********


aku:miss u pa..


bapa:bapa jogging d pantai sahabat nie..jam 5.30pg..


aku:uisehhh jogging ba...


bapa:ya nak..tapi bapa x berapa seronok kau xda..diam2 ja bapa..

*******************


ya Allah...sedihnya aku..really2 miss u dadi..T.T..ingat lagi masa bapa antar aku p mrsm pun bapa nangis juga sedangkan aku sudah tingkatan 4 masa 2..sedangkan aku dpt plkn di n9 pun..dia mula risau..apalagi bila mnghantar aku p mesir..bapa nangis lagi..bapa cium kepala aku lama..semenjak taw aku akan ke mesir pun..bapa selalu cakap dgn mama..risau dia untuk hantar aku ke mesir..apa leh buat..adat menuntut ilmu..dia tetap kuatkan hati dia..aku tahu hati seorang bapa..dia tidak akan tunjuk perasaan dia di depan kita..pedahal betapa dia mencintai kita..aku byk taw cerita pun dari mama aku..




ya Allah..Engkau redhailah kedua orang tuaku..tempatkanla mereka kelak dalam kalangan org2 yg beriman~~amin~~

miss u soooo much!!!!!