Taaruf

My photo
Az-Zaqaziq, Ash-sharqiah, Egypt
منيساسزوىن محمدشوكري عبدالله

Thursday, September 2, 2010

..persediaan ke mesir~~~

ya Allah...~~~
barulah aku tahu betapa sibuknya mengurus soal mau p sambung belaja ne..~~
tmbah2 lagi yang ke luar negara~~~
adeiii..headache aku!!!!

alamak!!!sijil belum carik lagi!!!
segalanya kelam-kabut!!!!
sibuk mau raya la...mau p mesir la..~~~
pening kepala!!!

insya Allah..14 sept ne..da ada d Kota Kinabalu(KK) sudah..
law x da hlangan..15 sept(1.30 a.m)..flight 2 Cairo..
dapat jadi 1st group..awal pulak..tp x pa la..yg penting dpat flight~~
barang2 yg dibawa???ya ampun..
law boleh..satu almari mau d bawa~~heee~
ya la..da menetap lama d sana.~~


hmm..nie la antara barang yg akanku bawa ke sana~~
yg ne belum perfect g..lum campur mkanan..ya la selera org sana x sama ngan org malaysia..ne pun..aq main sumbat ja bju aku dlm beg besar 2..bru 20/100 packing~~byk lagi belum tersusun..aiiiyaaaa~~~

berat beg aku ne???lum taw g..da la max load..20kg ja..adoiii!!
matilah mak bapa membayar ne law overload..x smpai ati pulak..~~
da la..duit poket g...hmm..mau buat mcmna~~
cuma result gempak ja aku leh balas..!!chayok2!!!
hrp2 leh lulus dengan cemerlang tiap2 tahun...amin~~~
inilah satu2nya yang leh buat parent aku gembira~~~

hrp2 semuanya akan berjalan dngan lancar...amin~~~